هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل هتل کلاب فالکن می باشد که در در قلب آنتالیا قرار گرفته است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. اتاق های هتل کلاب فالکن آنتالیا بسیار زیبا با امکانات عالی مانند صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. این هتل دارای استخر و باغ بسیار زیبا و چشم اندازی زیبا به دریای مدیترانه می باشد که توجه مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف کایسی فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ,بازی دارت, رائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان, لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان, فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هیمروس آنتالیا

یکی از هتل های خوب 4 ستاره آنتالیا هتل هیمروس است. این هتل دارای ۸۵ اتاق زیبا برای مسافران تور آنتالیا دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. هتل هبمروسآنتالیا دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین تور آنتالیا به راحتی با وای فای ارتباط برقرار کنند این هتل باری مسافران تور آنتالیا باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی فراهم کرده است.رستوران هتل هیمروس آنتالیا در محوطه باز هتل می باشد.

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل مجیکآنتالیا دارای 148 اتاق سه نفره شیک و 32 اتاق دو نفره راحت و زیبا است. این هتل 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. و فاصله آن با دریا 150 متر می باشد که دارای پلاژهای اختصاصی می باشد. مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل مجیک آنتالیا می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و.... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: